Tuesday, October 16, 2012

Yang Mana Satu Idaman Kalbu..?


Assalamualaikum semua.. setelah sekian lama (xde lame mana pon ade la 2-3 hari) xmengupdate blog ni.. hari ni gua terpanggil untuk update blog gua... heheheh....  Pada post yang lalu wa ade cerita pasal charity gig yang di organise oleh TFHM so far so good.. xsempat pon nak update any pic atas kesibukan kerja  so sempat upload 1 video dari band Cryo Inferno... depa memang sempoi so lawak depa pon manjadik hahahahaha... so korang bleh view kat bawah ni.... (sorry shot pakai Q3 jer so light xberape nak cun)

Sabtu ni 20 Oktober 2012 2 konsert paling ekstrim bagi gua akan bertembung....!  Pertama Rockaway & kedua Malaysia Rockfest 2012. Senang citer Rockaway ni memang ekstrim yang Rockfest ni more to rock kangkang.....  Ape yang memeningkan kepala gua adalah Rockaway tahun ni menampilkan band fav gua "Soulfly!" pergh.... ikut kira2 almost beli tiket die awal2 hari tu takut abis.. tapi hati ni rase macam berat jer... Rupe2 nye radio internet yang tempat gua jadi DJ tu terpilih sebagai radio rasmi untuk Malaysia Rockfest 2012..! Pergh...! So, gua pon ok la rilex chill tenangkan diri.. Tup2 2 hari lepas member gua editor dari Majalah Karisma call.. beb tolong let go 10 pcs tix untuk Rockaway...! Pergh tidak.....!!! Berfikir2 gua malam tu... kebetulan ade meeting plak dengan radio internet tu.. So, mase meeting gua announce yang gua dapat 10 tix untuk Rockaway untuk segmen gua (segmen gua memang underground la .. ) so boss gua memandang gua dengan penuh tanda tanya...? Ke mana gua sabtu ini...? Lastly gua cakap wa akan ke Rockfest sebab ini kerja gua.. so wa kena la turun... maka tersenyum la boss gua sebab cameraman harapan die turun jugak... so u all yang turun Rockfest sabtu ni.. bleh jumpe gua k..?? Kita layan rock kangkang...!!!!

So kat bawah ni gua sertakan info tentang kedua2 konsert yang gua maksudkan:



Rockaway Festival 2012
Date: 20 October 2012
Venue : Helipad, Sepang International Circuit
Time: Doors open at 3pm, event ends at midnight
Tickets: Early bird - RM108, Pre-sale - RM138, RM178 at the door


Tickets will be launched on 1 August 2012 [available via Air Asia Redtix , Rock Corner and Victoria Music outlets all around the Klang Valley]

Bands:
•Soulfly
•MXPX All Stars
•Unearth
•Set Your Goals
•Koffin Kanser
•Hujan
•Massacre Conspiracy
•Gerhana Ska Cinta
•The Padangs
•Love Me Butch
•Bunkface
•I, Revival
•Go Gerila
•Pee Wee Gaskins
•Plainsunset
•Twilight Actiongirl

THE WKMD SESSION STAGE:
•Akta Angkasa
•Citizens Of Ice Cream
•Guba
•Oj Law
•Joe PV Johnny Comes Lately
•Darren Ashley
•Dizkopolis
•Sphere

______________________________________


MALAYSIAN ROCK FEST 2012 “ROCK CITY”
Band : Wings, Lefthanded, XPDC V6, May and Rusty Blade
Date: 20 October 2012
Venue : Bukit Kiara Equestrian & Country Club


Time : 6.00pm-12.00am

Ticket : RM88 (Madi : 0123862467 , Zul: 0122666877 , Zan : 0193681917)

Online Ticket : http://www.ticket2u.biz/ @http://www.ilassotickets.com/


So just nantikan next update dari gua k..?? Janji Rock...!

No comments:

Post a Comment