Friday, October 12, 2012

X Kenal Maka X Cinta...



Orang dulu-dulu selalu cakap... "Tak Kenal Maka Tak Cinta"... ape kena kenal pastu bercinta....? Pergh... kalau awek ok la.. ini jantan... Orang tua dulu kalau berbicara mesti maksudnya mendalam atau pon tersirat. Setiap tutur kata tu indah sungguh bunyinya walaupon nak mengata orang. So gua rase bender yang baik kenapa x teruskan yer tak..? Even nak bergaduh siap jual beli pantun dulu.. Cheewahhh ... "Kalau takut dilambung ombak.. jangan berumah di tepi pantai... " wah hebat kan...?

Balik kepada topik kita tadi (jauh sungguh sempangnya padahal nak makan nasik lemak kat kedai simpang jalan tu jer heheheehhehe)... Gua seorang Graphic Designer sepenuh masa & seorang DJ Radio Internet (part-time jer hehehehe ). 

So kenape Uncle De..? Gua dah kawin... kalau ikut belah gua.. gua anak sulong ... tapi belah wife gua kirer pangkat Ude la... abis tu kenape "Uncle De ?". Mase gua kawan ngan mem gua dulu (kirer zaman bercinta la) anak2 buah die panggil gua "Uncle" so till now lekat la nama tu... so pendek cite tu la dapat nama "Uncle De".

"Mon Point de Vue" menatang ape plak..? Hahahahaha bahasa Perancis yang bermaksud "My Point of View" atau Apa Yang Gua Lihat. Disebabkan kerjaya gua sebagai Pereka Grafik ni ade hubung kait dengan sejenis alat yang dipanggil "Kamera" & gua plak memang gila amik gambar.. so tercetus la ide tersebut. Nak plak Boss gua hadiahkan BBM.. so makin kerap la wa amik gamba hehehehehe... Selain itu gua jugak bertindak as Official Photographer kat radio internet yang gua jadik DJ tu so... byk la jugak event2 menarik yang gua capture. So, sekadar nak berkongsi dengan korang.

Itulah serba sedikit kenapa wa rase terpanggil nak wujudkan blog ni... sebab nak berkongsi dengan korang bender2 yang maybe best or xberape best kot... so enjoy...! (",)




No comments:

Post a Comment