Friday, October 12, 2012

Tom & Jerry Nigeria...??


Assalamualaikum.... masih hari pertama berBLOG... cheewah.... hopefully kerajinan terus melanda diriku walaupon mata dah nak rabak... kol 2:30 petang karang ade gigs nak attend. Hopefully diberikan kekuatan oleh Allah S.W.T sebab gigs ni charity so at lease leh hadir sumbang sedikit sebanyak amik gambar event.. meraikan kengkawan yang perform Alhamdullillah.. hari ni hari orang tu.. esok lusa wallahua'lam..

Tapi posting kali ni bukan nak bercerita pasal Charity Gigs tu (maybe esok kalau rajin hehehehe) tp pasal filem "The Tom & Jerry". Mesti korang bajet filem kartun kucing ngan tikus tu kan....?? Hahahahaha memang silap besar...!

Macam mana gua bleh terjebak..?? Kisahnya begini.. gua mmg hobi gua nak makan kena tgk tv (kat umah la). Since ade internet yang berdesup ni ... gua layan kat Mac gua jer la... So fac gua mmg kartun Tom & Jerry la.... sekalik dok taip2 kat youtube... "Tom & Jerry" sekalik kuar filem ni... nak layan beria kang hilang lak selera makan gua... Gua pon try jer la... 5 min pertama tgk dah pecah perut.. xbleh blah... nak layan sampai habis durasi filem 1 jam 20 min... ade plak urgent job nak kena settle (Boss gua out station) nak xnak wa pause dulu... sambil2 tu post jer la kat wall FB... sekalik tgk byk lak feedback... lagik la gua teruja walhal wa baru tgk dalam 15 - 20 min jer... 

Gua pon henjut keja kasik siap (Alhamdullillah Boss suke job gua buat -bukan hentam kromo ha...) gua pon sambung filem tadik...  Pergh memang stok pecah perut xbleh blah. Kisah pasal 2 orang adik beradik Tom & Jerry  yang stok nakal nauzubillah... dok ngan atok die yang buta..  Dah la buta... stok buli atuk die balik... mmg boleh kata die orang ni ade aje masalah yang akan dibuat setiap hari... mmg fun... xcaya bleh layan kat sini...  ok la nak cite panjang x guna tembak x kena.. sendiri layan la yer wa nak layan part 2 plak heheheheh.....

No comments:

Post a Comment