Friday, October 12, 2012

Is The Beginning...


Alhamdullillah syukur kehadrat Allah S.W.T dengan limpah kurnianya akhirnya terbukak juga hati gua nak berblog. Hajat nak ade blog sendiri ni dah lame dah. Cume kengkadang kekangan kerja yang menjadikan niat suci murni (macam sesuci lebaran plak hehehehehe) terbantut. Bukan pasal takut xde orang nak follow atau baca blog gua ni (ayat macam best jer hahahaha) cume takut xterjaga or maintain orang melayu cakap "Hangat2 tahi ayam". Yer la orang lain nak ade blog ko pon nak ade blog end of the day ape pon xbleh.

Ntah tetiba hati ni rase nak sharing ngan sesape sahaja yang mungkin berminat dengan ape yang gua minat. Xsemestinya ape gua minat lu orang kena minatkan..? So, maybe wa rase wa perlu berkongsi.. bak kate orang jawa "Sharing Is Caring" (",).

So insyallah permulaan dengan kalimah yang satu ini ... semoga gua diberi kekuatan untuk menulis & terus menulis insyallah xkirer la ade orang nak bace atau tidak.. sekurang2nya gua ade jugak sesuatu untuk gua berkarya ...

Till then... Adios... Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment